VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…


 

Kombo 7

Kombinovaný vůz KOMBO 7

Navigace:

Kombinované vozy různých parametrů a specifikací jsou součástí nabídky výroby společnosti I.B.O.S. EU a.s. Vozy se vyrábí na zakázku dle požadovaných parametrů zákazníka. Díky velkým možnostem variant složení uvádíme pouze některé z modelů:

Nádrž

  • Válcová ocelová nádrž (S235JR) s vydutými dny, vodotěsnými svařenými zesilujícími prstenci na obvodu a s plnými dveřmi
  • Tloušťka materiálu 6 mm
  • Objem cca 7.000 litrů
  • Protizkrutově uložená, vpředu na podpěrném sedle a na dvou kloubových ložiscích vzadu
  • Žárově pozinkovaný univerzální pomocný rám

Rozdělení nádrže

  • Objem komory: Celkem cca 7.000 l
  • Kalová komora cca 4.000 l – vodní komora cca 3.000 l s revizním otvorem DN 300

Plnění vodní komory

  • Potrubní systém v DN 50 s hradítkem
  • Spojovací armatura – Storz C
  • Zařízení s volným tokem dle předpisu pro pitnou vodu
  • Měření úrovně naplnění prostřednictvím průzorů v potrubí s kulovými plováky
  • Výpusť vody DN 40 se zavírací armaturou a spojovací armaturou Storz B

Vyprázdnění nádrže

  • Volné vytékání z nástavby sklopené dozadu
  • Hydraulickým sklopením dozadu, úhel naklonění celkem cca 45°
  • Pomocí ručního ventilu a vícestupňového hydraulického válce
  • Zavedením tlaku přes vakuové čerpadlo

Vyprazdňovací klapka

  • Nahoře osazená, zvenku zesílená plná dvířka, vzadu otevíratelná přes celý průřez nádrže
  • Utěsnění mezi pláštěm nádrže a vyprazdňovací klapkou gumovým profilovým těsněním odolným proti oleji
  • Hydraulicky nahoru otevíratelná s hydraulickou samočinnou pojistkou proti sklopení pro zabránění úrazům
  • Hydraulické blokování se samojistícími nastavitelnými zarážkovými uzávěry
  • Ruční ovládací ventil pro otevírání a zavírání v dosahu viditelnosti

Indikace naplnění kalové komory

  • Indikace plováky s rozdělením škály po 500 litrových krocích

Sací a vyprazdňovací nástavce

  • Ve spodní části vyprazdňovací klapky
  • DN 100 s pneumatickým hradítkem
  • Horní hradítko s pneumatickým deskovým šoupátkem
  • Vakuové čerpadlo jako rotorové hydrostatické lamelové čerpadlo
  • Výrobek Gardner Denver WITTIG typ RFW 150
  • Sací výkon: cca. 960 m³/h
  • Výkon pohonu: cca 30 kW

Pohon vakuového čerpadla

  • Z pomocného pohonu podvozku přes kloubové hřídele s pohonem klínovým řemenem
  • Dotahovací ústrojí a ochranný kryt
  • Montáž výhodná pro údržbu díky dobře přístupnému, jednoduchému upínacímu zařízení
  • Pneumatická spojka, spínatelná ze stanoviště obsluhy

Bezpečnostní zařízení FFG pro vakuové čerpadlo (rotorové hydrostatické lamelové čerpadlo)

  • Sací kopule s pojistkou proti přeplnění (kulový plovák) pro odvzdušnění kalové komory
  • Odstředivý odlučovač s odrážecími plechy a sítovou vložkou a kulovým zavíracím ventilem
  • Tlumič hluku s kombinovaným odlučovačem oleje
  • Tlakové potrubí vakuového čerpadla se zpětným ventilem a plnozdvižným pojistným ventilem typově zkoušeným na 0,5 bar
  • Omezovací podtlakový ventil pro šetření vakuového čerpadla
  • Dodatečná možnost uzavření pro krátkodobý provoz při vysokém vakuu
  • Čtyřcestný přepínací kohout v sacím a tlakovém potrubí
  • Možnosti pneumatického zapnutí na „sání“, „vzduch“ a „tlak“

Proplachovací zařízení

  • Vysokotlaké čerpadlo výrobek Speck P 55
  • Výkon čerpání cca 136l/min při 160 barech
  • Výkon pohonu cca 42 kW

Pohon vysokotlakého čerpadla

  • Z pomocného pohonu podvozku přes pohon klínovým řemenem
  • Dotahovací ústrojí a ochranný kryt
  • Montáž výhodná pro údržbu díky dobře přístupnému, jednoduchému upínacímu zařízení
  • Pneumatická spojka, spínatelná ze stanoviště obsluhy

Potrubí vysokotlakého čerpadla

  • DN 19, včetně armatur (kulový ventil, otočný kloub)

pro snížení ztrát tlaku

  • Převážně uložené jako hadicové vedení s podmínkami příznivými pro proudění
  • Přívodní potrubí s hradítkem
  • Pneumaticky spínatelný vysokotlaký kulový ventil
  • Sací filtr FFG s hliníkovým krytem a nerezovou sítovou vložkou v DN 40
  • Pneumatické vyprazdňování zbytkové vody pro všechny části vedoucí vodu Pneumatische

Bezpečnostní zařízení vysokotlakých čerpadel

  • Mechanicky řízený odlehčovací ventil (dle požadavku výrobce)
  • Jako přepouštěcí ventil proti přetížení
  • Jako spínací ventil pro cirkulaci bez tlaku
  • Plynule nastavitelný
  • Umístěn na zádi vozidla
  • Hydraulické ovládání
  • Křížové vodící vřeteno
  • Včetně vysokotlaké hadice 100 m DN 19
  • Stříkací pistole s držákem

Stanoviště obsluhy z nerezu V2A

  • instalováno vlevo vzadu na vozidle
  • Řízení motoru
    • regulace počtu otáček (+/-)
    • měření počtu otáček
  • Vysokotlaké čerpadlo
    • zapnout/vypnout
    • vysokotlaký manometr
  • Vakuové čerpadlo
    • zapnout/vypnout
    • vakuový manometr
  • Čtyřcestný ventil
    • sání – vyrovnání – tlak
  • Hradítko sací kopule
    • otevřít / zavřít
  • Naviják sací hadice
    • navíjet/odvíjet hadici
  • Naviják VT hadice
    • navíjet/odvíjet hadici
  • Sací hrdlo
    • otevřít / zavřít
  • Nádrž
    • sklopit
  • Vyprazdňovací klapka
    • otevřít / zavřít
  • Nouzové vypnutí

Hadicové vany

  • Hliníková vana, vlevo, otevřená
  • Hliníkové profily, eloxované

Přihrádka na přístroje

  • po celé délce na pravé straně vozidla
  • uzavřená, s dělícími příčkami

Pracovní světlomet

  • Halogenové provedení, pevně namontován

Otáčivá výstražná svítilna

  • Namontovaná v zadní části

Vybavení motorového vozu

  • Ochrana proti podjetí,
  • Postranní obrysová světla
  • Ochrana proti najetí ze strany
  • Plastové blatníky

Ochranná mříž pro koncová světla

  • z 8 mm kulatého ocelového profilu, ohraničení jednotlivých světlometných polí

Lak (lakování jednotlivých dílů)

  • Lak nádrže jednobarevný, na akrylové bázi
  • Standardní barevný odstín RAL 3002, karmínově červená
  • 1× pískování
  • 1× základní lak
  • 2× plnidlo
  • 1× vrchní lak (tloušťka vrstvy není menší než 100 µ)

Výstražné značení

  • Reflexní fólie dle normy DIN 30710, vpředu a vzadu

Technické zkoušky a schválení

  • Zkouška tachografu dle § 57 b vyhlášky o provozu vozidel na pozemních komunikacích
  • Schválení TÜV

Začátek




IBOS a.s. • Hlinská 694/2b • 370 01 České Budějovice • Tel.: +420 387 310 227 • Fax: +420 387 310 226 • mail: ibos@ibos.cz

© 2008 – 2017 MARF reklamní agentura, grafické studio, tvorba webových stránek a webdesign

Pozvánka Vod-KA