VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…

VÝROBCE TECHNIKY PRO ČIŠTĚNÍ,
MONITORING, FRÉZOVÁNÍ
A OPRAVY KANALIZACE…


 

Kombo 9

Kombinovaný vůz KOMBO 9

Navigace:

Možnosti variantních technických specifikací

Stručný technický popis

Cisterna

  • Válcová nádrž s vydutými dny, vodotěsnými svařenými zesilujícími prstenci na obvodu a s plnými dveřmi
  • Tloušťka materiálu 6 mm
  • Objem cca 9.000 l
  • Protizkrutově uložená, vpředu na podpěrném sedle a na dvou kloubových ložiscích vzadu
  • Žárově pozinkovaný univerzální pomocný rám

Rozdělení cisterny

  • Objem komory: Celkem cca 9.000 l
  • Kalová část cca 7.000 l – vodní část cca 2.000 l

Plnění vodní komory

  • Potrubní systém v DN 50 s hradítkem
  • Spojovací armatura – Storz C
  • Zařízení s volným tokem dle předpisu pro pitnou vodu
  • Měření stavu naplnění prostřednictvím hadic s průzory
  • Výpusť vody DN 80 se zavírací armaturou a spojovací armaturou Storz C

Vyprázdnění nádrže

  • Pneumatickým vyrážecím pístem se zavedením tlaku
  • Vyrážecí píst s průlezem
  • Regulace tlaku vzduchu v těsnění dutiny pístu ze stanoviště obsluhy

Vypusť

  • Ze žárově pozinkovaného ocelového plechu
  • Pod vyprazdňovací klapkou v prodloužení pláště nádrže

Vyprazdňovací klapka

  • Nahoře osazené, zvenku zesílené plné dveře, vzadu otevíratelná přes celý průměr nádrže
  • Utěsnění mezi pláštěm nádrže a vyprazdňovací klapkou gumovým profilovým těsněním odolným proti oleji
  • Hydraulicky nahoru otevíratelná s hydraulickou samočinnou pojistkou proti sklopení pro zabránění úrazům

Sací a vyprazdňovací hrdla

  • Ve spodní části vyprazdňovací klapky
  • Dole s uvnitř ležícím plochým hradítkem a kulovým ventilem DN 125
  • Spojka TW se zaslepovacím víčkem

Vakuové čerpadlo

  • Výrobek JUROP PR 250
  • Sací výkon: cca 1550 m³
  • Sací potrubí v DN 125

Pohon vakuového čerpadla

  • Z pomocného pohonu podvozku přes kloubové hřídele s pohonem klínovým řemenem
  • Dotahovací ústrojí a ochranný kryt
  • Montáž výhodná pro údržbu díky dobře přístupnému, jednoduchému upínacímu zařízení
  • Pneumatická spojka, spínatelná ze stanoviště obsluhy
  • Sací kopule s pojistkou proti přeplnění (kulový plovák) pro odvzdušnění kalové komory
  • Odstředivý odlučovač se zarážecími plechy a sítovou vložkou a kulovým zavíracím ventilem
  • Tlumič hluku s kombinovaným odlučovačem oleje
  • Tlakové potrubí vakuového čerpadla se zpětným ventilem a plnozdvižným pojistným ventilem typově zkoušeným na 0,5 bar
  • Omezovací podtlakový ventil pro šetření vakuového čerpadla
  • Dodatečná možnost uzavření pro krátkodobý provoz při vysokém vakuu
  • Třícestný přepínací kohout v sacím a tlakovém potrubí
  • Možnosti pneumatického zapnutí na „sání“ a „tlak“
  • Důležitá mazná místa jsou instalována zvenku

Vysokotlaké čerpadlo WOMA – stávající

  • Na stabilních konzolách, umístění vpředu, po straně nástavby

Pohon vysokotlakého čerpadla

  • Z vedlejšího pohonu podvozku pomocí pohonu klínovým řemenem
  • Dotahovací zařízení a ochranný kryt
  • Montáž výhodná pro údržbu díky dobře přístupnému, jednoduchému upínacímu zařízení
  • Pneumatická spojka, spínatelná ze stanoviště obsluhy

Potrubí vysokotlakého čerpadla

  • DN 25, včetně armatur (kulový ventil, otočný kloub)
  • Převážně uložené jako hadicové vedení s podmínkami příznivými pro proudění
  • Přívodní potrubí s hradítkem
  • Na vyprazdňovací klapce s osou bubnu ve směru jízdy
  • Pohon hydraulický
  • Nastavení pro chod vpřed a vzad pomocí řídícího ventilu
  • Nastavení rychlosti bubnu plynulé pomocí proporcionálního řídícího ventilu
  • Kapacita navinutí hadice až 120 m/DN 25
  • Automatické vedení hadice přes vřeteno s křížovým naváděním

Druhý buben na vysokotlakou hadici

  • Na konci vozu napravo ve směru jízdy
  • Manuální ovládání
  • Pozinkované provedení, pro délku hadice 60 m DN 13

Stanoviště obsluhy

  • instalováno vlevo vzadu na vozidle, uzamykatelné
  • Řízení motoru
    • regulace počtu otáček (+/-)
    • měření počtu otáček
  • Pomocný pohon
    • Vypnout/Zapnout
  • Vakuové čerpadlo
    • zapnout/vypnout
    • vakuový manometr
  • Třícestný ventil
    • sání, tlak
  • Vysokotlaké čerpadlo
    • zapnout/vypnout
    • vysokotlaký manometr
    • regulace tlaku
  • Kulový ventil DN 25/13
    • otevřít/zavřít
  • Šoupátko sací kopule
    • otevřít/zavřít
  • Píst
    • posouvat
  • Počítadlo provozních hodin
    • vysokotlaké čerpadlo/vakuové čerpadlo
  • Nouzové vypnutí

Pneumatické zařízení

  • S přepouštěcím ventilem, nádrží na přídavný vzduch, jednotkou údržby, potrubím a řídícími ventily

Hadicová vana

  • Otevřená hadicová vana z hliníku, vlevo
  • Na stabilních konzolách

Přihrádka na přístroje

  • Uzavřená, na pravé straně vozidla
  • Na stabilních konzolách
  • Max. velikost dle prostorových poměrů

Hadice

  • Vysokotlaká hadice 120 m DN 25 (výrobek Semperit)
  • Vysokotlaká hadice 60 m DN 13 (výrobek Semperit)
  • Sací hadice DN 125

Nemrznoucí úprava

  • úprava pro zimní provoz

Pracovní světlomet

  • Halogenové provedení
  • Namontován napevno

Maják

  • Na konci vozidla

Lak (lakování jednotlivých dílů)

  • Lak nástavby jednobarevný, na akrylové bázi
  • Standardní barevný odstín RAL dle přání zákazníka
    • 1× pískování
    • 1× základní lak
    • 2× plnidlo
    • 1× vrchní lak (tloušťka vrstvy není menší než 100 µ)

Výstražné značení

  • Reflexní fólie dle normy DIN 30710, vpředu a vzadu

Začátek




IBOS a.s. • Hlinská 694/2b • 370 01 České Budějovice • Tel.: +420 387 310 227 • Fax: +420 387 310 226 • mail: ibos@ibos.cz

© 2008 – 2017 MARF reklamní agentura, grafické studio, tvorba webových stránek a webdesign