zpět na výpis

Referent/ka obchodu a logistiky s NJ

 

Hledáme administrativní pracovnici/pracovníka na pozici referent obchodu a logistiky v naší výrobně-servisní společnosti v Českých Budějovicích.

 

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:

  • komunikace se zákazníky ze zahraničí i z ČR
  • podpora pro mezinárodní obchodní zastoupení
  • tvorba nabídek a příjem objednávek
  • tvorba objednávek u zahraničních dodavatelů a komunikace s dodavateli
  • sjednávání přeprav pro zásilky mimo EU
  • překlad reklamních prospektů
  • tlumočení při servisních školeních
  • ostatní drobné administrativní práce

 

CO OD VÁS OČEKÁVÁME:

  • min. úplné střední vzdělání s maturitou
  • řidičský průkaz sk. B
  • samostatné uvažování a řešení
  • Německý jazyk na komunikativní úrovni nutnost, anglický jazyk velkou výhodou
  • dobrá znalost českého jazyka
  • základní technická zdatnost
  • uživatelská znalost práce na PC
  • znalost SW Helios výhodou
  • chuť učit se stále něco nového
  • příjemné vystupování a komunikace se zákazníky

 

CO NABÍZÍME:

  • nástupní plat 30.000,- Kč dle praxe a dovedností, po zaškolení kvalitativní bonus mzdy
  • práce na HPP
  • mobilní telefon a notebook
  • práce v příjemném prostředí v nové budově v Českých Budějovicích
  • bezplatné parkování přímo na místě
  • bonusy – spoření, stravenky
  • flexibilní pracovní doba

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete, prosím, tento formulář:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů, které budou použity výlučně v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů v rámci nařízení GDPR.

zpět na výpis